در حال بارگذاری ...
جمعه 21 دی 1403
nus.ac.ir

برگزاری سمینار آموزشی - مهارتی CRM به مناسبت هفته پژوهش و فناوری 1403 در دانشگاه ملی مهارت یزد

برگزاری سمینار آموزشی - مهارتی CRM به مناسبت هفته پژوهش و فناوری 1403 در دانشگاه ملی مهارت یزد

 

روز سه شنبه 20 آذرماه 1403 سمینار آموزشی-مهارتی با عنوان "معجزه CRM و تغییر نگرش در فروش" به همت حوزۀ پژوهش آموزشکده ملی مهارت دختران حضرت رقیه (س) یزد در سالن کنفرانس دانشکده شهید صدوقی برگزار گردید. در این سمینار سرکار خانم دکتر حانیه جعفریان، دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی و مدرس دانشگاه، ضمن معرفی سیستم مدیریت مشتریان (CRM) به ضرورت استفاده از آن در کسب و کارها برای بهینه سازی ارتباطات با مشتریان به عنوان ابزاری استراتژیک اشاره کردند. ایشان در ادامه اذعان داشتند CRM به عنوان راهکاری نوین در مدیریت فرایندهای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش استفاده می شود که با جمع آوری و تحلیل داده های مشتریان ضمن ارائه خدمات شخصی سازی شده، رضایت مشتری را افزایش داده و بهبود بهره وری را فراهم می سازد.

روابط عمومی آموزشکده ملی مهارت دختران یزد