رشته تبلیغات و بازاریابی
رشته تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات و بازاریابی در جهان رقابتی امروز بسیار با اهمیت و مهم می باشد. افراد فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی برای موفق شدن باید از یک سو آگاهی گسترده و درک عمیقی از اصول، مفاهیم، روش ها و شیوه های عملی تبلیغاتی داشته و از سوی دیگر در تدوین طرح ها و برنامه های بازاریابی، اجر و ارزشیابی آنها در جهت اهداف تعیین شده، مهارت و توانایی کافی داشته باشند.
دوره کاردانی ناپیوسته تبلیغات و بازاریابی با این هدف ایجاد شده است که دانشجویان آن بتوانند با کسب مجموعه ای از دانش و مهارت های عملی در تبلیغات و بازاریابی، امور محوله در مشاغل مرتبط را به خوبی انجام دهند.
-
ارتباط با رسانه ها و خرید رسانه ای
-
همکاری در برنامه ریزی تبلیغاتی
-
شناخت مخاطب
-
همکاری با مدیر بازاریابی
-
اداره جلسات
-
شناخت انتشارات
-
شناخت شیوه های ارتباط با مخاطب
-
شناخت انواع تبلیغات
-
شناخت اهداف تبلیغات و بازاریابی
-
شناخت نقش هنر در تبلیغات